idag

gosh, nu är jag hemma. jag och ingeborg var med linda efter skolan :) vi gick såklart och fikade, tjockisar som vi är, NOT. iallafall, vi var och fikade i typ nån timme på sandys, sen pissade vi på donken, där jag böjde mig fram och wopps, så blödde jag näsblod.. det rann massa :S så jag tog massa papper och skrek på linda och ingeborg, haha! blödde näsblod igår också :( är väll typ stressad eller nått. sen gick vi runt och chillade, gick ner till nordins där jag köpte en kalender, en sån där liten som alla typ hade i sexan :D och 4 stiftpennor, detta kalas gick på 99:-! så mamma ska göra köttbullar sen ska jag åka till linda, men det tar nog ett tag fr ingeborg är världens segaste, no offence (<3) :D måste ta med kläder och sånt tills imorn för jag ska ju sova hos linda i hennes nya lägenhet :) jippie.








kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsigt brödet såg ut då :P ehehe

2008-10-02 @ 20:55:00
URL: http://aarely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0