tatuering?

mimi orkade inte blogga längre så nu är jag mera här :D ja, tänker mycket på tatueringar nu för tiden. förr när jag kollade på miami ink hela tiden ville jag bli tatuerare men inte längre :P fatta om man skulle göra fel :S pappa tycker att jag, zeke och pappa ska tatuera vårt efternamn Lugmair nån stans, och det snyggaste stället på en tjej är ju svanken eller mellan naken och skulderbladen. men svanken ser ju lätt billigt ut, tramp stamp kallas det ju :( synd för det är rätt snyggt på vissa. lite jobbigt att en tatuering sitter föralltid bara :P nä, det där med svanken skiter vi i! victoria beckham har en het tatuering men de e inte en sån jag menar :P jag menar en sån som kenza har.

det här är kenzas, så snygg! dels så syns den inte alltid så den e diskret! galant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0