22:37

nu är jag allt trött även fast klockan är 22:14 pga att jag har vart barnvakt åt matteo och lite för stina. jag hade ingen barnfilm till matteo så vi fick kolla på youtubeklipp med barnprogram :P segt. sen efter ett långt tag badade jag han och han vägrade gå upp och ville ha massa bubblor hela tiden :) sen torkade jag han och tog på nån pjamas typ, sen ville jag att han skulle sova så jag gjorde hans patcha och gav till han. men han va inte trtt och vägrade att släcka lampan..så jag fick läsa samma spanska bok om och om igen.. :P haha! jag typ hittade på utalalet på det mesta. så nu sover han, äntligen!

sen kollade jag och stina på hata göteborg, den är rätt bra :) men roligast första gången såklart ;P ja, så alla vuxna kommer snart. linda ringde när matteo precis stängt ögonen och min genomträngande ringsignal bah iiiiiii.. hon hade typ bjudit hem några killkompisar och va ensam, jag tror hon ville att jag skulle komma dit men tyvärr kunde jag ju inte :) aja, ska nog bada nu :) p.s! elli kommer imorn klockan 12! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0