17.09.08

tjenare! nu är jag hemma, åt ingen middag för sara fyllde min mage med kladdkaka och nån annan grej hon hittade på (.......) jaaa! nu är det idol!
missade igår :( haha, just nu kollar jag på Next på mtv, det är typ det mest tragiska programet någonsin xD mr.k smsade mig och sa att jag hade sagt att han inte skulle kontakta mig (?) va fick han det ifrån? juste min mobil är hos sara, glömde den där :( ps. jag har pimpat saras blogg, det blev fult! förlåt sara :P idag gjorde jag provet som bestog av att göra en fiskgratäng och potatismos, jag ägde! NOT. äsh, man kan väl alltid hoppas? ska nog spela lite gitarr nu. juste jag kom rätt långt på min klänning idag, från ingenting till nästan hela överdelen(!) jag tyckte det blev bra :) nu ska jag sluta snacka, puss på er! <3

glömde nämna dagens cooling:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0