210908

amen tjenare! hur är  det med  er? villken dum fråga, ingen svarar ju, precis som att sitta och snacka med sig själv.. idag då, söndag.. otroligt va söndagar suger! idag ska jag kanske träffa ingeborg och signe som ska träna. asså jag e så fetto i mitt huvud.. igår åt jag: frukost: 2 snickers, cola, glass. lunch: inget middag: pizza, cola (.............) liksom vad är de? sen så tränar jag ju inte heller. grattis till mig! ska nog gå upp från sängen snart. sov ssjälv igår, föräldrafritt som man då kallar det. gaaah jag dör Keith har inte svarat än.. aja, ha det bra! ciao


Kommentarer
Postat av: maja,

ey! min vita tröja :D

2008-09-21 @ 20:08:37
URL: http://majjjahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0