24 & 25.09.08

hej på er! super uppdateraren är här! igår skrev jag inget på hela dagen! skandal eller hur? iallafall, jag fick över 100 mer besökare när jag kommenterade blondinbellas blogg såhär : hej alla! nya nakenbilder upp på min blogg nu! haha, sen skrev nån kille bah upp med dom flicksnärta! :S aja, det var väl kul? ni vill veta vrf jag inte skrev igår, jag fick nästan bloggabstinens, började bära min stationäradator runt i lägenheten för jag ville få internet (....) jo, min mamma fyllde 46 igår :) men jag tycker hon ser yngre ut ;) hon fick en jättefin beige kofta av mig och zeke. hon blev fett glad :P sen sov jag här och nu (observera tiden) vaknade jag!? jag försov mig grovt! jag tror det är för min kropp försöker säga att jag måste sova mer! liksom 6 timmar per kväll är inte bra. då vaknade jag och mådde illa så mamma sa att jag skulle vara hemma, jag bah visst :) så jag har gjort omellette och kaffe, smaka kanon! jag sitter och lyssnar på Your body is a wonderland - John Mayer. uppdaterar snart eller sen, skulle bara informera er om igår och varför jag inte är i skolan. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha jag läste den kommentaren på bellas blogg, ganska smart sätt för att få mer besökare.. bra blogg btw. ha det fint! :)

2008-09-27 @ 18:23:25
URL: http://ladygasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0