30.09.08

hej, idag var jag med linda först och sen kom mimi :) vi var på sandys asa länge :D snackade om killar och lite mer ;) grr! haha det var as kul, haha! kollar på idol me morsan, omg omg e inte idol-robin den snyggaste människan i världen? gosh. johan e ju fucking bra med The killers - when u where young. IDAG ÄR DET FUCKING DESPERATE HOUSEWIVES! om ni känner mig, så e det här mitt livs program (delad plats med the hills) appråpå the hills, ETT NYTT AVSNITT PÅ MTV.COM! sitter och klickar på mtv.com hela tiden om det har kommit nått nytt och nu har det! yeeeeaaah! nu ska jag kolla på despie, är så jävla taggad! kommer sen, kärlek.

Kommentarer
Postat av: linda

åh, sjöng johan the killers? :D NICE

2008-09-30 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0