do you wanna be on top?



Nu sitter jag och kollar på top model, brukade vara klistrad vid rutan förr men har inte kollat så jättemycket nu den här säsongen. men det är ju bra, så idag kollar jag :) tror jag ska bada snart, jag gillar att bada med massa fina produkter,
body shop och burt bees är ju skälvklart  favriterna :D jag hatar att inte ha en kamera! jag som brukade fota så mycket, men jag tror jag vill ha den där billiga systemkameran jag visade förrut, men jag orkar inte spara mina pengar så får väl önska mig den i julklapp :) det är ju snart! marry christman, skoja! gah, undra om mitt liv är lika dant vid jul, eller om nån kommit in i the life of milou lugmair? hm, lets wait and see! haha, konstigt inlägg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0