dream come true?

herre min gud! jag har fått ett ja av mamma och pappa!!
LOS ANGELES HÄR KOMMER DEN NYA LAUREN CONRAD! skoja! haha, keith är känner david beckham! känn på den! men gud, jag saknar mina kompisar i usa såååå jävla mycket. det är det inte mycket som håller mig tillbaka, serriöst. det är inget jag riktigt har här (förutom mina kompisar och familj) som jag har andledning att stanna här i sverige för :) sen jag var liten har jag alltid sagt att jag ska bo i LA och jobba med reklam. det där med LA, kan komma till verklighet, a dream come true?


hahaha lool! en ful film på mig och keith, vi gjorde en song :D
lyrics:
i'm going on a plan too see my californiaboy,
i'm sitting on the beach waiting for my swedishgirl,
the swedishgirl and the californiaboy,
is rocking the house DOWN!


Kommentarer
Postat av: linda

haha, gulligt :D

2008-09-21 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0