graviditet

hejsan bloggen och läsarna! jag och felicia och några fler diskuterade tonårsgraviditet i omklädningsrummet för nån vecka sen, och det har jag tänkt jättemycket på, jag har alltid sagt "amen de e självklart att göra abort" bara sådär? jag tror inte folk inser hur jobbigt det måste vara psykiskt. kolla in ungmamma15 hon är verkligen ett bra exempel av dom tonåringar som klarat det bra, om man får barn i tidig ålder tycker jag man får inse att tonårslivet är över, inget mer hemma festande! eller klart man kan festa sen när barnet är större men. just nu känner jag nej, jag skulle nog inte göra abort och den tanken skrämmer mig. tänk att ha ett barn? jag var barn precis? vafan skulle man göra med skolan? jag har noll koll, bara fett nyfiken, jag tycker det är superintressant att prata och läsa om graviditeter, jag är konstig! om du blev gravid, vad skulle du göra? adoption? abort? eller behålla? kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0