hemma


Hejsan, nu är jag hemma från gymmet, jag har tränat med natalie och ingeborg. sen solade vi också :) jag är skithungrig för jag äter typ aldrig frukost och lunchen e inte alltid så god. nu sitter jag och kollar på the hills (såklart). så snart ska vi äta, kyckling med bulgur, det ska bli super! min mage blev rätt brun men typ inget annat. jag snackade med engelska och spanska lärarna idag för jag vill sluta på spanskan och ha dubbelt så mycket engelska. men spanskalärarinnan blev typ smått sårad :/ jag tror inte hon låter mig byta :S juste! imorn är det skolfoto -enligt skolans hemsida årets viktigaste händelse (?) det verkar ju inte vara så mycket action i vår skola isånnafall.. ska kolla på the hills nu, puss!

Kommentarer
Postat av: ruffsi

milou du är så söt :)

2008-09-11 @ 20:25:42
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/
Postat av: milou

amen du e fett sötast

2008-09-11 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0