homer simpson

jag stängde av desperate housewives, sen när har jag gjort det?! the hills ägde despie, sorry! sitter och kollar på tatueringar på google. när jag blir 18 vill jag gärna göra 3 super små kines tecken ner från nacker, typ varje tecken ska typ vara 0,5 cm eller nått. nack tatueringar är mycket sexigt, audrina från the hills har ju en! ett jättestort hjärta typ :P men vi får se :P ville ha i svanken, men det är ju tramp stamp, sorry! dels synd inte nack tatuering så mycket heller :P något som inte är sexigt är denna tatuering som kom upp.............tryck om du vill bli äcklad..det är HOMER!

Kommentarer
Postat av: ruffsi

shit hon måste fan gjort silikon där ner mot munnen eller vad fan :S ? hah

2008-10-01 @ 21:36:10
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/
Postat av: mimi

FYYYYYYYYYYYYFAN

2008-10-06 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0