my mama said

ska bara säga godnatt. jag tänkte be om ursäkt för emo-inlägget här tidigare. jag har jättemycket att stanna för! min familj, alla kompisar i skolan, mimi, linda, natta och alla dom! jag älskar er :) nu sitter jag och lyssnar på 2pac med changes, den är bra, har ett bra budskap, den är inte så jätte 'rappig' den har mycket mer klass än hemma gjord rapp. vad tycker ni om den nya designen? helt ok, eller hur? juste, mina flickor var och träffade Zac Efron idag på premiären! gosh. har lagt fram lite kläder tills imorn, annars tar de så mycket tid på morgonen, eller hur Elli? :D jag är rätt trött och klockan är bara 23:22! :) jag tycker Isak Strand från idol ni vet? han som sjöng sin egna låt Mama said? iallafall, han är så jävla bra! delar med mig två videos på han som han gjort nu efter idol. han har alltså gjort dom här själv!



puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: linda

du betyder millan <3

changes e grym :)

2008-09-29 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0