rapp är mitt livs kärlek!


det är så bra så man nästan gråter <3

Du ger lycka till mitt liv min lilla son Jag sitter här hoppas att du ringer på min telefon Jag stänger av allt får samtal av grabben Förresten grattis till ditt mål förra matchen Svär du är mitt allt de klart jag aldrig lämnar dig Du vet jag var idiot men saker kan förändra sig Med dina sköna dreads o kepsen bakofram Står o kliar snoppen o försöker va en man Vill oxå bli som pappa men jag hoppas att du tänker till Vill aldrig se min son gå på nån häktning Skaffa dig en utbildning då når du nånstans Lägg aldrig handen på en kvinna var en man Se till att jag får barnbarn gör du mig till farfar Håll huvudet högt så är det klart att du inte rammlar Shit vad jag saknar dig det är allt jag kan skriva Avslutar versen med en tår o börjar grina Jag vet att jag tjatar o kanske överdriver Gör dig bara redo för att gnata långa milen Min son mitt allt det här är kärlek från man till man Du är den enda som får arvet över detta namn Bär det med stolthet ta hand om de du fått Din mamma o pappa vi är här tills vi går bort Min son vi tar en sväng förbi IP Nätar en i krysset o bara lägger oss i solsken Debuten på scen med fingrar i öronen Kan inte fatta att du växt så mycket hör du mig När jag glider runt i landet o bara huzzlar hårt Gör det för dig dina syskon för du är min son Snart kommer det en till på mitt bröst Lukten av barnen gör att jag kan få tröst Snälla stanna här i sängen med din mamma Snufsar dig i nacken o bara luktar lite granna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0