rightnow

nu sitter jag på vittras data, hihi! busigt värre. lenas mentorgrupp hade inget mentormöte, asnice så jag sitter här hos linda på gymnasiet ;) åt lunch med becca, kommer lite bilder sen antagligen. hade precis so, gick sådär, kommer aldrig i hela mitt liv få mer än g.. om ens det, jo men de e klart jag får g men. min matte lärare solarium-bengt sa att man får större kuk om man sover mer! man borde fan testa, skoja, som om jag har en snopp liksom! eller vem vet? hihi. idag hade jag mina nya ljusa jeans, vitt linne och en svart kort tjocktröja. det var väl ok, lr hur? hoppas ingen säger till mig att jag sitter och flippar här på datan, men det tror jag inte ;) fråga erland hur jag skulle höja mina betyg i engelska, han sa att jag skulle läsa harry potter (!?) och skriva om den i min gula bok.. hehe, kul, lr hur? NOT. nu ska jag gå och pussa linda, ciao!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, milou du får inte lägga upp några bilder! (;

2008-09-30 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0