29-09-08 19:18

hej på er! idag var jag i skolan, hade lite olika ämnen t.e.x gympa med
Sveriges bästa dansare! fett coolt! dom har liksom bäst i hela sverige i 3 år. det var kul vi dansade bla salsa :) sen efter skolan gick jag och maja och köpte cheesballs och massa bullar och gick hem till mig och pluggade, sen smet hon iväg på träning medans jag satt kvar och gjorde matte :) nu har jag badat och tvättat håret (eftersom ingeborg, maja och elli gjorde rosa slingor med en överstrykspenna i mitt hår). undra när vi får skolfotot, borde komma snart eller hur? nu sitter mamma och läser veckobrevet för hundrade gången och bah har du gjort det och det. idag är det idol! eller jag tror det iallafall, fatta att dom fick åka till typ grekland med tv4! sjukt. har top model slutat nu? jag har ju redan sätt finalen ;) jag vill säga vem som ville.........det är dun dun dun dun.. WHITNEY imorn ska jag äta lunch med becca :) vi ska till burger king tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0