list yourself

jag kommer från: stockholm sverige
jag är just nu: rädd för skolan.
hur gammal är du: 15 år, 4 månader & 30 minuter
tycker du om någon just nu:
JA! fille *host* det borde du veta vid det här laget?
jag samlar på: kläder, tyvärr är samlingen inte så riklig
gröna eller röda äppeln: gröna, och dom ska vara svenska
gillar du golf: men orka det, BRAT!
vilken tid gick du upp idag:  07:30
har du sovit i din egna säng inatt: ja, eller min pappa betalade ju så han äger den.
hur svarar du i telefon:
"välkommen till Lugmair" NOT
är du ensam nu: nej jag har party och du e så inte bjuden..
vad ska du göra sen: sen? klockan e typ halv ett, kanske sova?
vad ska du göra imorgon: springa skoljoggen som är 7.5 km..
var vill du bo när du blir stor: i amerika, the continent of good food <3
haha är det okej att gråta:  absolut!
vilken årstid tycker du bästom: sommar kanske (!?)
laddar du ner musik och film från Internet: jag är datan00b, klart man gör, thepiratebuy.com is exellent
vad skulle du göra om du vann en miljon: bjuda mimi och borgs på en resa med mig till californien och hälsa på californiaboys från power of hope <3
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: eeeh, vad annars?!?! NOT
När går du upp ur sängen på en helgmorgon:
typ 1
senast elva typ haha har du piercing:
överallt, finns inte en skinnbit kvar.
vill du gifta dig: ja på en strand <3
vill du ha barn: ja, inte nu men om några år eller fler
är du bra på att laga mat: enligt mig, ja
gillar du att dansa: yes! gärna till britney eller pussycatdolls
är du flygrädd: nej, orka det, bara bortskämda brats som e, vad tacksam för att få flyga!
hur vig är du: rätt vig kan man väl säga
vad dricker du helst när du är törstig: nått onyttigt
vilken är din favoritglass: allt men typ choklad
tror du på ett liv efter döden: eh, ja!
tycker du om sushi: nej det smakar fitta
vad äter du helst när du ser på film: mimis vackra hår, nej jag vet inte, nått onyttigt?
lever dina föräldrar tillsammans: nej.
vad heter du i mellan namn:  amalia..
är du morgon eller kvällsmänniska:
båda två :D
vilken ögonfärg har du: blå/grå
vilken hårfärg har du natuligt: blond
vilka hårfärger har du haft: blond, platinablond, rött, oranget, alla nyanser av brunt, svart, cendre, grått/ljus grönt. (det är sant!)
har du någon gång gråtit dej till sömns: ja..
biter du på naglarna: men ush, jag är inte äcklig
är du beroende av något:  jag har en diagnos på sockerberoende, ja
hur ofta tränar/motionerar du: för sällan, ey gymmar med ruffsi :D
senaste låt du hörde: tre små ord - dole (svenskrapp)
vad gör du på helgerna: är med vänner och längtar efter F.
brukar du bädda sängen: ja faktiskt!
hur många timmar sover du på en natt: sju, åtta. 
villka bloggar?:
lisaplace, amandaberg, kissie, blondinbella, style by kling, ingeborgs, majas, signes, ruffsis, natasha peyres, peter08, kenzas, fannu - varje dag! ush va många det blev :S
vad var det senaste du sa: ja, kexchoklad! ja, du kan ta delicatessyoghurten pappaaa!!
önskar du att du bodde någon annanstans: ja, jag önskar jag bodde närmre alla mina kompisar i USA/canda. typ L.A..
vem saknar du någon nu: fillepille
hur många lampor har du i ditt rum:
2 st rispapperslampor
ringde dig senast:  vet inte, hampus, linda eller ingeborg eller nån :P
vad är du allergisk mot:  katten och mycket mer
var du glad igår: ja för jag hade massa naturgodis!
vad är din favoritfärg: åååh, massa!
sminkar du dig: JAAAAAAAAA!
heter du milou lugmair och äger:
självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0