visa pattarna



Har suttit och kollar på 3an, ett program om tonåringar som opererar sig, en som skulle göra fettsuging och en som skulle förstora brösten båda dom var 17 år. hon med fettsugningen vägrade att träna och hon åt bara pommes, liksom kom igen träna feta kossa liksom! men hon med brösten kan jag fattar man, hon e liksom jättesmal och totalt platt. jag skulle gärna göra det, men när jag har dom pengarna och är äldre. men då skulle man ju göra det sjukt naturligt inga pamela andersson här inte, fast först skulle jag se hur stora mina naturliga blir (som då kommer se ut som en stekpanna) aja, får se. kram

Kommentarer
Postat av: linda

oj, guuh så chockad jag blev av bröstbilderna hahahaha <3

2008-09-18 @ 09:25:50
Postat av: Martin

NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-09-18 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0