what dreams are made of

Hejsan, vaknade typ nu, men hade glmt att stänga av mina larm på mobilen som ringde 7:15 & 7:30.. så jag vaknade då. igår kväll låg jag och lyssnade på eminem och blev helt ZzzZZZz , jättekonstigt. så då bara trillade jag ner i sängen och somnade. med typ kläder på mig och datan i famnen. jag drömde massa skit konstiga grejer det var typ 4 olika drömmar. vet inte vad jag ska göra idag?
hm..
får se :) nu ska jag dricka en kaffe, har ont i huvet efter allt drömmande.
here they are:

Dröm 1
: Jag såg ut som blondinbella och var typ fast nånstans och skulle räddda Zeke som satt fast i fritfall typ. helt sjuk.
Dröm 2: Jag var hemma hos mamma, allt var jätteläskigt, allt var grått och jag hittade inte mitt trapphus, kom helt fel. massa läskiga människor. sen gifter sig magnus och mamma och mamma är jättedum mot mig och mamma vill inte ha brudklänningen jag köpt åt henne, så jag och pappa åkte runt på en typ städmaskin och åkte efter mamma och magnus i ett grått köpcenter. sen racade jag med en bil i bergen.
Dröm 3: jag bodde i grekland, mitt ute i vattnet (fatta läskigt ingen i närheten) men jag bodde typ i ett fängelse/typ motell, typ ett motell med brottslingar, så dom snodde min kamera och ipod. sen skulle jag sola på en planka mitt ute i havet, men hade ingen bikini, så sa en tjej att jag skulle låna ett fettos bikini och lukta den mellan benen om den var andvänd (....) ush!
Dröm 4: jag kom tillbaka till sverige, till typ en liten by, men då var jag jättegammal, typ 40 och hade barn men ibland var jag lika liten som nu, jag och mamma åkte runt på min moppe typ och åkte ifrån massa peddos i kyrkan, vi kom till en kiosk och mamma köpte en mjukglass. allt var skit cp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0