1 januari 2009

godmorgon på er! har ni ont i huvet? ;) hehe det har inte jag =) igår vid tolv öppnade jag min lilla egna champange jag köpte på systemet ;) haha de va ju inga starka grejer bara 12% :P den delade jag med mig av till dom mindre, hehe. det var min kusins alkoholdebut, nej kanske inte men Åke drack upp massa av min champange och han är bara 11 xD hehe, sen tog vi massa sprit i köket men ingen vuxen brydde sig, dom va så lulliga ändå..! haha, jag gav dom mindre alkohol, bad milou! sen drog jag och olle (min kusin som fyller 14 snart) hem till huset och drog med oss alla barn/ungdomar, jag och olle gick loss på singstar ABBA och sjöng massa, sen satte vi på Wildboys de e ju typ som jackass, asnice! sen ringde linda från åre och svamlade om att hon älskade mig så mycket haha då spelade jag in henne hon bah: JAG ÄLSKAR DIG MILOU, DU E SÅ JÄVLA KLOCKREN MILOU, JAG GÖR VERKLIGEN DET HAHA HEJDÅ. *klick* xD det ska hon få höra när hon kommer tillbaka! jag hängde med en tjej som heter Louisa största delen av kvällen, det va fett kul :) jaja nu ska jag fortsätta chatta med nikolai här, ciao!


gårdagens finklänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0